Dobrý den
Děkuji, že jste klikli na odkaz na předchozí stránce a máte zájem o tyto podrobnější informace.

Všimli jste si, že všichni kolem vás již mají videa a rozhodli jste se, že se do toho pustíte také?
Tak pojďme na to.

Video je skvělý marketingový nástroj, ale jen za předpokladu, že je vytvořeno pro konkrétní účel. Film, do kterého se budete snažit vložit vše, co vás napadne, bude příliš dlouhý. Divák se začne se nudit.
Vznikne nesrozumitelný produkt, tedy film, který divák nepochopí a tím nesplní potřebný účel. Vaše peníze, tak utratíte zcela zbytečně.

Jak vzniká film u nás a co vše
potřebujete znát?

Kde začít? Ujasněte si (nejlépe stručnými psanými poznámkami na papír) následující body:

1. Představa o tom, CO potřebujete natočit

2. ČEHO chcete pomocí videa dosáhnout

3. JAKÁ je cílová skupina

3. JAKÝ je budget pro natočení a prezentaci

Vytvořit 2-3 minuty finálního filmu není zase taková legrace, jak by se mohlo zdát. Může to pro nás znamenat i měsíc práce.
Radovan Jašíček

3 hlavní body ze ketrých se vše odvíjí, říkáme jim 3P

3P

Preprodukce · Produkce · Postprodukce


1. Preprodukce

Pokud již víte, co potřebujete nafilmovat, je čas se setkat osobně a vše kolem videa si vzájemně vyjasnit.
Pomůžeme vám vyladit koncept, protože jeslti s videem nemáte zkušenosti máte zkreslené představy. Projdeme spolu vaše návrhy a vytvoříme vám hrubý technický scénář, bez kterého to nejde.
Nafotíme si fotografie míst, kde se bude natáčet. Řekneme si, kteří lidé budou v záběru, zda tam budou vaši lidé, nebo budeme potřebovat herce a modely. (Mohou to být i VIP herci, které znáte z TV, ale za kvalitu je potřeba zaplatit :)
Vznikkne hromada otázek, ketré potřebujem zodpovědět už v počátku projektu.
Budeme používat originální hudbu, nebo z audiobanky? (rozdíl není jenom cena kdy z audiobanky je to za pár kaček , ale když nám hudbu složí profeionální skladatel , je vytvořena přímo na projet, přímo na sitace co se nám tam bude odehrávat, má to různé nálady co budeme potřebovat, ...)
Budeme natáčet letecké záběry z dronu?
Budeme se potápět?
Budeme chtít do filmu speciální grafiku a efekty? Atd.
Je toho hodně co si musíme spolu upřesnit.
Od vás budeme potřebovat HEADLINY( říkejte tomu třeba popis záběrů co chcete, aby se ukázali ve videu), které  mají být součástí videa a co potřebujete ve videu popsat. Podle nich budeme vědět, na co se máme při natáčení soustředit. 
To vše potřebujeme vědět a možná i kousek více, abychom si udělali jasnější představu o tom, jaká budeme potřebovat techniku, jaké osvětlení a kolik lidí od nás (tedy z našeho „štábu“) bude na projektu pracovat.

TOHLE JE ČÁST ZE KTERÉ  ZAČÍNÁ BÝT JASNĚJÍ ZA KOLIK TO CELÉ BUDE.
Teprve na základě hrubého technického scénáře vám sdělíme, v jakém finačním rozmezí jsme schopni projekt zrealizovat!!!

Po schválení scénáře z vaší strany bude čas na obchodní věci: sepsání smlouvy, zaplacení zálohy a dohodnutí termínu ("deadline") předání projektu. 

2. Produkce

Nyní začíná pro nás všechny nejzábavnější fáze.
U vás to znamená mít připravné prostředí a stroje, obrendovaná firemní trika, naladěný pracovní tým...a nezapomňte , že potřebujete mít podepsaný souhlas od všech lidí co se ve filmu objeví.
U nás samozřejmě dokonale připravená technika, štáb a dobrá nálada.

TICHO, KLAPKA, JEDEME!

Samotné natáčení může být rozděleno i na více dnů, protože potřebujte natočit něco, co prostě nyní není k dispozici a bude až za dva dny.
Změní se nám například klimatické podmínky a tam, kde jsme včera natáčeli podzim, může být ráno již krutá zima a musíme za teplem do údolí.
Stroj, který se má u vás večer natáčet, ještě není zkompletovaný, protože technik si večer zlomil ruku, atd.
Budeme používat herce? Musíme z naší strany tedy zajistit catering, vizážistku, rekvizity ... Budou to vaši lidi? tak i ty si musíme nějak naučit, namaskovat, oblíct, ...

Každopádně tohle je část projektu, která nás velmi baví. Baví nás vymýšlet a řešit neřešitelné situace při natáčení.
Na konci každého dne jsme totálně unaveni, ale stojí to za to.

3. Postprodukce

Časově nejnáročnější fáze projektu, u které se už jenom těšíte na výsledek.
Nejdříve musíme kompletně probrat veškerý natočený materiál a někdy jsou to desítky hodin. Musíme záběry důkladně roztřídit a vybrat tak, aby odpovídaly tomu, co máme v technickém scénáři.
Nyní vytvoříme HRUBÝ STŘIH, který stříháme bez hudby. V této fázi jde o výběr záběrů, z nichž vytvoříme základní strukturu filmu.
Zde dojde k prvnímu schvalování z Vaší strany, tedy ze strany klienta. Jde o schvalování záběrů s kterými budem dále pracovat.
Mezitím si chystáme efekty, titulky, 3D modelace, vytváří se vše potřebné pro úspěšné a poutavé video.

Podkresová hudba je kapitola sama pro sebe.
Můžete mít buď hudbu  koupenou z audiobanky, kde jsou tisíce skladeb, ceny začínají zhruba na 10 dolarech.
Pokud se však chcete odlišit od konkurence a pokud chcete zaujmout na první pohled, můžeme vám zajistit originální hudbu na míru od našeho profesionálního audiokozelníka - skladatele.
Takto pracujeme u většiny projektů. Dostanete hudbu vytvořenou přesně na atmosféru vašeho filmu.

Následuje sestříhání finálních záběrů, přidání poutavé grafiky, doplnění všech titulků, animace, podkresová hudba a nakonec nás čeká správné nabarvení celého filmu.
To provádíme až po vašem druhém schválení, až jsme si vy i my na 100 % jisti, že je vše tak, jak má.

Pro vaši představu: Postprodukce na 2–4 minutovém filmu nám může zabrat 10  - 20 dní i  více. Vždy záleží na složitosti celého projektu. Jsou to dlouhé hodiny, dny a noci prosezené u počítače ve střižně našich několika lidí.

CENA - Základní balíček
do 2 minut finálního prezentačního filmu za 69 tisíc Kč

( Jiné jsou ceny třeba za videonávod, sportovní reportáž, charitativní akci, atd. )

V balíčku za 69 000 Kč nabízíme film HD (1080p):

  • konzultace na schůzce u vás ( jeden den)
  • prohlídka lokace a vytvoření poznámek se základní fotodokumentací ( druhý den )
  • vytvoření hrubého technického scénáře s nákresy či fotkami ( třetí den )
  • podkresová hudba z audiobanky ( uvítáme vaši představu o hudbě )
  • vytvoření jednoduché grafiky pro headliny a titulky (samotné texty nám musíte dodat)
  • korektury filmu ( 5 hod )
  • finalizace celého projektu (cca 5 den )
  • základní filmová technika pro daný projekt bez použití speciální filmové techniky  (kamerový jeřáb, dron, ..) 
  • licenci a neomezená práva na užívání pro finální film

Co můžete mít dál?

Rádi vám naceníme další možnosti ke zlepšení vašeho filmu,
vše záleží na vašich možnostech

  • leteké záběry - dron 
  • podvodní záběry s profesionálním potápěčem, podvodním svícením až do hloubky 60m
  • VIP osobnost, herce, nebo modelky pro vystupování či moderování
  • kreslené animace - vytvoření kreslených motivů či postaviček
  • 3D vizualizace, rozložení nebo složení produktu
  • náročnou grafiku After Effects animace projektu,
  • vícekamerové snímání
  • vysokorychlostní kameru pro zpomalení až téměř zastavení rychlého pohybu
  • kompars nebo kaskadéry
  • překlady českých textů
  • voiceover, dabing i jakýkoliv světový jazyk s rodilým mluvčím
  • možnost projekce na velkoplošnou stěnu

Co vytváří cenu vašeho filmu?

1. Technika, kterou používáme. Používáme kamerové jeřáby, drony, kamery, objektivy, stativy, světelnou techniku, mikrofony atd., zkrátka musíme toho mít opravdu hodně, a co nemáme, musíme si pronajmout v RENTALU PRO FILMAŘE (například vysokorychlostní kamery).

2. Hardware. Video nejde stříhat na obyčejném kancelářském stroji, je nutný silný počítač. A s nástupem 4× vyššího rozlišení 4K se náročnost dále stupňuje.

3. Software. Naše studio pracuje na produktech společnosti ADOBE.

4. Čas, lidé, kreativita a zázemí našeho profesionálního studia.

5.Délka celého filmu, která se projeví na ceně za hudbu, střih, renderování…

6. Pronájem lokalit, cena herců, modelek, dabing, překlady... (pohyblivá položka)

7. POJIŠTĚNÍ DLE SLOŽITOSTI AKCE


Je toho opravdu hodně, co je potřeba vědět, než se do toho pustíme. Rádi přijedeme na osobní schůzku a vše probereme na místě. 

Na 100 % vymyslíme řešení.